عضویت در کانون وکلای سان مارینو، صربستان و اسلواکی
نوشته شده توسط : لوکس

وکیل ملکی در مشهد

سان مارینو

پس از دارا بودن مدرک کارشناسی حقوق چهار ساله از دانشگاه جمهوری سن مارینو یا دانشگاه خارجی شناخته شده ، باید برای عضویت در کانون وکلا (Ordine degli avvocati e notai) امتحان بدهید. علاوه بر این ، فرد باید دارای تمام حقوق مدنی باشد ، در سن مارینو اقامت داشته باشد و شهروند سان مارینو یا یک کشور واجد شرایط باشد.
صربستان

ماده 6 "قانون در مورد وکلا" ("Zakon o advokaturi") الزامات وکالت در صربستان را تعیین می کند. وکیل احتمالی باید دارای مدرک حقوق از دانشگاه صربستان یا دانشگاه خارجی شناخته شده باشد. سپس ، وکیل باید حداقل 2 سال در یک شرکت حقوقی وکالت داشته باشد و در آزمون وکالت صربستان قبول شود. شرایط سلامتی و شخصیت اعمال می شود. همچنین باید شهروند صربستان باشد. با این حال ، بر اساس ماده 14 قانون ، یک شهروند خارجی که برای انجام وکالت در کشور خود پذیرفته شده است نیز می تواند در دفتر ثبت وکلا ثبت شود.

حامیان صرب باید عضو یکی از کانون های وکلای محلی باشند که در کانون وکلای ملی سازماندهی شده اند (صربی: Адвокатска комора Републике Српске).
اسلواکی
در اسلواکی ، ابتدا باید دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق یا معادل خارجی آن باشید تا وکیل شوید. یک دوره آموزشی بین سه تا پنج سال نیز لازم است. متقاضی علاوه بر برآوردن الزامات شخصیتی و قبولی در آزمون وکالت ، باید سوگند یاد کند. پس از تحقق معیارهای ذکر شده ، متقاضی توسط وکالت اسلواکی (اسلواکی: Slovenská advokátska komora) به وکالت پذیرفته می شود. برخی از این الزامات برای شخصی که استاد دانشگاه حقوق است ، سایر امتحانات حقوقی اسلواکی را گذرانده است یا به عنوان وکیل در یکی از کشورهای دیگر اتحادیه اروپا پذیرفته شده است ، قابل چشم پوشی است.





:: برچسب‌ها: وکیل ملکی در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: